بازارسازی یعنی استفاده از کلیه عوامل تکنیک ها و استراتژی ها جهت ایجاد و افزایش سهم بازار؛ این کمیته با استفاده از مدل 4P برای بازار سازی استفاده می کند که شامل موارد ذیل است:
- محصول خوب( Product )
- قیمت مناسب (price )
- توزیع بموقع (Place)
- تبلیغ بجا (Promation)
این کمیته تلاش می کند با ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی و تولیدی این چهار عامل را طوری ترکیب کند که محصولات و خدمات واحدها مورد قبول مشتری قرار گیرد تا سهم بازار و مشتریان حفظ شوند و روابطی بلندمدت و توأم با وفاداری برای ایجاد صادرات پایدار بوجود آور.